понеделник, 30 април 2012 г.

Week Obsession : Ombre Hair

Хай, хай, това е първата ми рубрика в моя блог. Надявам се да ви е интересна. :)


Както разбрахте от миналия ми пост съм напълно запалена по така наречената прическа ombre. Харесва ми, че е нещо супер различно и в България все още не е много разпространено. Също така харесвам цветовете в косата и според мен един цвят е скучно. :D Не че имам нещо против по-семплите коси, но лично за мен е страхотно да акцентираш върху косата си.
Ще ви представя 2 категории, в които класирам този вид боядисване. Нямам си на представа дали всъщност има такъв вид подредба, следните редове са основани на лично моя преценка и мнение.

СПОРЕД РАЗПОЛОЖЕНИЕТО НА КИЧУРИТЕ 

*Ниско разположени - При този вид боядисване, цветовете за разположени ниско, в краищата на косата. Аз лично предпочитам този тип, защото е доста по-удачен за цветни кичури. 

*Високо разположени - При този случай, боядисаната коса е доста повече от първичния цвят. Както виждате корените са доста по-тъмни от краищата на косата. Аз не съм привърженик на "тъмните корени", затова предпочитам ниско разположените кичури пред високо разположените.






СПОРЕД ЦВЕТОВЕТЕ

 *Натурални - Натурални или поне аз така ги наричам. Наистина седят много нежно и не са натрапчиви. Също така не са и ангажиращи, жени на всякаква възраст биха могли да имат такъв тип прическа. По този начин бихте могли да разнообразите косата си, ако ви е писнало от еднообразието, но не искате да предприемете големи стъпки в боядисването.

*Цветни - Този тип е за по-смелите. Наистина седи уникално и интересно, но не е подходящ за всякаква възраст. Цветовете са различни, могат да бъдат пастелни, ярки, дори и неонови. 

*2х цветни - Влюбена съм в начина, по който карат косата да изглежда WOW. Тук вече наистина можете да експериментирате с цветовете. Може да съчетавате повече 1 цвят по начина, който желаете. Тук начина на боядисване се дели на 2 подкатегории. Можете да боядисате краищата си преливайки, както е показано на 1 снимка (горната). Но има и втори вариант. При него боядисвате в 1 цвят само една част от кичурите, а другата боядисвате в друг цвят. По този начин се получава уникалната експлозия от цветове, като на 2-рата снимка (долната).

Макар че този тип прическа изглежда много добре, първо наистина помислете дали искате косата ви да изглежда така. Имайте едно наум, че това е нещо постоянно и косата ви ще си остане така и няма връщане назад. Също така подберете добре цвета/цветовете които ще използвате. Изберете нещо, което ще ви отива и ще носите с удоволствие. Ако не сте сигурни в решението си-не правете такива драстични промени с косата си. Също така ombre има и минус-постригването. За тези, които обичат и ходят на фризьор често тази прическа ще е истинско мъчение. Така при всяко постригване ще се наложи наново да боядисвате косата си, което е в голям минус за нея. Все пак това бои, които увреждат косъма. 
В крайна сметка всеки е в правото си да избира как да изглежда, така че, ако искате подобна прическа-направете я. За тези които са се решили-успех, стискам палци всичко да премине добре и косата ви да изглежда така както бихте желали. 
XOXO

3 коментара:

  1. В момента имам съвсем-не-нарочно омбре с тъмно кестеняво и по-медно надолу и много му се кефя. Чак не искам да се подстрижа, за да не го загубя. Поздравления за чудесната селекция!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех супер! Ако питаш мен въобще не се стрежи. :D
      Към средата на Май очаквайте и моето омбре. :)

      Изтриване
  2. Мнооого е яко, запланувала съм и аз да го намправя в най-скоро време. :)))))

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви са важни за мен. Благодаря! <3